Wat heb ik allemaal te koop?

zaterdag 5 april 2014

Mr. Right & Mrs. Always Right Badlakens

Zooo dat is lang geleden dat ik wat op mijn blog geplaatst heb.
Maar ik heb absoluut niet stil gezeten hoor.
Gisteren en vandaag maar weer eens aan het hotfixen geslagen.
Prachtige badlakens op speciaal verzoek gemaakt.

Ik heb in het verleden de Mr. Right en Mrs. Always Right als mokken gemaakt, maar ik vind dit toch echt veel leuker.

De badlakens kunnen ook heerlijk mee naar het strand, want ze zijn heerlijk groot 70cm x 150cm

Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een berichtje via de contact pagina.

xxx



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi werk weer Angelique....jij bent toch ook een creatieve duizendpoot!Heerlijk is dat he?!?!?Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nesrin Karabilen09-04-14 11:33

    Ik ben de gelukkige eigenaar van deze mooie badlakens en de mooie koffiemokken. Ik heb Angelique toevallig via google gevonden en ben zoooo blij dat ik haar gevonden heb:) Ze is heel erg lief heeft alle tijd voor je en is heel snel :) Ik ben voortaan vaste klant van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nesrin Karabilen09-04-14 11:36

    Naast mijn bestelling heb ik ook nog 2 cadeaus van haar gekregen en een hele leuke brief bij mijn bestelling, vond het echt heel leuk. Ik werd er helemaal gelukkig van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je lieve bericht Nesrin..

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.