Wat heb ik allemaal te koop?

dinsdag 17 december 2013

Kerstmarkt 2013

Vandaag een aantal uren op de kerstmarkt in Waalstaete Arnhem gestaan.
Wat was dit ontzettend gezellig zeg.
Maar je kunt echt goed merken dat Nederland nog steeds diep en diep in de crisis zit.
Mensen houden massaal de hand op de knip.
Welke prijs je ook hanteert je verkoopt niet zoveel meer als een aantal jaren geleden.
Toch heb ik vandaag geen slechte dag gehad.
Er waren kraampjes die het veel beroerder hadden.

Ik had best veel gemaakt voor de markt, daarom was het op mijn blog ook erg rustig, maar alles
wat ik nu over heb, zal ik in mijn webwinkel plaatsen.
Ook ben ik van plan om mijn blog wat verder uit te gaan breiden met wat haakpartronen.

Hieronder een aantal foto's van setje sierkussens welke nu in mijn webwinkel staan.
Deze zijn heel uniek want van ieder setje is er maar 1.
Ook vind je in mijn webwinkel een aantal prachtige handgemaakte shawls.


Klik HIER om naar mijn webwinkel te gaan.











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.