Wat heb ik allemaal te koop?

donderdag 18 april 2013

Shamballa Armbanden


Shamballa Armbanden

Soms heb je even geen zin om te haken....en dan ga je wat anders zoeken.
Ik vond zelf de Shamballa armbanden zoooooooooo leuk, maar ook zoooooooo duur.
Je kunt ze uiteraard ook bij de blokker krijgen voor 10 euro, maar dat is het net niet.

Wat zijn Shamballa's?
De betekenis van Shamballa, ook wel Shambhala is liefde en vrijheid. Met liefde wordt bedoeld de verbondenheid die je via een aangeboren besef van je vader, moeder, god en de schepping hebt, maar ook de liefde voor jezelf. Met vrijheid wordt bedoeld de vrijheid om in jouw eigen kracht te stappen en vrijheid om te weten wie je bent.

Een vriendin had mij al een keer gevraagd of ik het niet zelf kon maken...ik zou creathea niet zijn als ik het niet zou proberen.

Inmiddels heb ik al een aantal leuke bling bling shamballas gemaakt...ook de strassballen zijn door mijzelf gemaakt.
Sommige van onderstaande armbandjes zijn al verkocht, maar altijd bij te bestellen.
let wel op! Het is en blijft handwerk, dus er zit een wachttijd op als hij niet op voorraad is.

Ze zijn vele kleuren te maken..en ze zijn te koop voor €5,00
Stuur me een MAILTJE als je interesse hebt.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.