Wat heb ik allemaal te koop?

woensdag 3 oktober 2012

Iedereen aan de haak in Turkije

Tijdens mijn vakantie in Turkije, lag ik heerlijk te haken aan het zwembad.
Ik had tenslotte nog een paar bestellingen te maken.
Op dat moment is de haakvirus uitgebroken.
De lokale wolwinkel heeft daar gouden tijden gehad hahaha
Hieronder vind je een paar foto's van de hakende massa.


Tatiana is een spontane Nederlandse meid, die al jaren in Icmeler woont.
Zij runt daar samen met haar Man Gringo een excursie bedrijf.
Tatiana gaat haar sjaals in Icmeler verkopen en gaat daarmee de zwerfhonden en zwerfkatten in Turkije steunen.



Dit is Abby, het meisje van het Animatie Team van het hotel, ze vond de sjaals zo geweldig, dat ze het ook wilde proberen.
En zie het resultaat.


Ook bij de Haagse Anny is het haakvirus losgebroken.
Kijk haar lekker zitten onder een parasolletje.
Uiteraard waren en nog een paar mensen wie aan de haak geslagen zijn, maar helaas had ik op dat moment mijn camera niet bij de hand, dus kon geen foto maken.







3 opmerkingen:

  1. Ohhh Angelique,je krijgt het dus ook goed voor elkaar he?!?!GE-WEL-DIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat geweldig dat je mensen in die hitte aan het haken hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooooooooooo Ik heb me rot gelachen daar aan het zwembad.... En Dennis maar roepen....JIJ MAAKT HELE VOLKSSTAMMEN GEK HIER.

      Het lokale wolwinkeltje (in de woonwijk van Icmeler) was net een week geopend..en die deed nu al gouden business...wist niet wat haar overkwam.

      Verwijderen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.