Wat heb ik allemaal te koop?

maandag 29 oktober 2012

Handgemaakte Kaarsen


Van mijn vader en stiefmoeder, heb ik voor mijn verjaardag een hele mooie startersset voor kaarsenmaken gekregen.
Ik ben hier uiteraard fanatiek mee aan het oefenen gegaan.
Hier zul je de gemaakte kaarsen van mij vinden.
Uiteraard zijn deze ook bestelbaar.

Wel wil ik meegeven dat het maken van kaarsen een tijdrovende maar ook kostbare hobby is.
De prijzen zullen rond de €3,25 per kaars liggen.
Een complete set van 3 kaarsen op een schaal is €12,95
De  kaarsen zijn op kleur te bestellen...en zijn ook nog eens heerlijk gegeurd met een etherische parfum olie.
Waardoor je tijdens het branden een heerlijke geur in je huis krijgt.


De verzendkosten zijn voor de koper 
Let wel! de kaarsen passen niet in de brievenbus en zal dus per pakket verzonden worden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Set van 3 kaarsen in een prachtige paarse kleur.
De kaarsen zijn gegeurd met de olie Wild Orchid.
Dit zal een rustgevend gevoel geven.

Prijs €9,00 en met een mooie schaal (deze moeten nog besteld worden) €12,95



Setje van 3 kaarsen in een felle kleur Roze.
Deze kaarsen zijn met een heerlijke Mulberry olie gegeurd. 
Dit zal een heerlijke zoete geur aan je woning geven

Prijs €9,00 en met een mooie schaal (deze moeten nog besteld worden) €12,95
 


Setje van drie kaarsen in de kleur Terra.
(door de lichtval ogen ze wat rozig.)
Deze kaarsen zijn met een heerlijke winter geur Kaneel gegeurd. 


Prijs €9,00 en met een mooie schaal (deze moeten nog besteld worden) €12,95


Licht blauwe piramide en Bol
Samen €6,00 gegeurd met een heerlijke subtiele geur


Licht groene Piramide en Bol
Samen €6,00 gegeurd met een frisse geur met een lichte eucalyptus accent. 
Perfect om te branden wanneer je wat verkouden bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.