Wat heb ik allemaal te koop?

zondag 28 oktober 2012

Cadeautje voor Jayden

Gisteren gezellig op kraamvisite geweest bij de dochter en schoonzoon van mijn vriendin Graziella.
Uiteraard wilde ik niet met lege handen komen, en aangezien Jayden zoooo klein is...vroeg mijn vriendin om babymaat 44.
Nou ik heb heel Arnhem afgezocht, maar geen maat 44 te vinden, alles vanaf maat 50, maar gelukkig wat witte rompertjes gevonden in maat 50 welke toch wel heel klein uitvielen..
Alleen wit?? dat is toch niet zo leuk...dus gisteren deze rompertjes nog even gauw gepimpt met de cameo en wat flex folie.

Created by Angelique






2 opmerkingen:

  1. Ahhh echt geweldig leuk gedaan Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooo Angeline, ik vond het ook zoooooooo leuk geworden...en het is zooo leuk om te doen hahahah.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.