Wat heb ik allemaal te koop?

zondag 15 april 2012

Vlinderbloem Stola

Vandaag mijn stola afgerond. Uit het boek Happy Hooker van Debbie Stoller.
Ik vind hem echt prachtig geworden.

Maar hoe maak je nou een mooie duidelijke foto van een zwarte stola en dan toch het patroon nog kunnen zien...?
Nou dat was even vogelen, maar het is dan toch gelukt..
Tegen mijn principes in, een foto gemaakt waaraan de stola hangt aan mijn Serre deur.
Normaal wil ik altijd foto's met een zwarte achtergrond, maar in dit geval een beetje lastig.

PS: Mijn tuin is nog een zooitje hahahaha.

Created by Angelique






3 opmerkingen:

  1. Super gedaan Angelique!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi !!! ben er weg van ! ;-p

    groetjes

    Nathalie K.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.