Wat heb ik allemaal te koop?

zondag 25 maart 2012

Strand Tasje

Gisteren op het voeren na, mijn strandtasje afgemaakt.
Ik baal wel een beetje, had namelijk de zeegroene wol van een bepaald merk, welke alleen via internet verkrijgbaar is.
maar op 4 squares na te weinig, dus hop, ik gisteren morgen op de fiets naar mijn favo winkeltje.
Op het eerste gezicht, was hij bijna hetzelfde, maar nu de tas klaar is, zie ik toch wel een heeeeeeeeeeel duidelijk verschil.
Al met al is het toch een heel leuk tassie geworden...die gaan mee naar de Domenicaanse.

Created by Angelique




1 opmerking:

  1. Wauw super leuk Angelique!!!Jammer inderdaad van de 4 squares...maar valt mee te leven toch?!!?Ik vind hem ERG leuk en gezellig er uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.