Wat heb ik allemaal te koop?

dinsdag 13 maart 2012

Hittepit

Vandaag is dan eindelijk mijn lang gewilde cadeautje binnen gekomen. Een naaimachine.
Ik wilde een goeie naaimachine maar wel betaalbaar, nou dat is dus goed zoeken, maar uiteindelijk toch gevonden.
Hij moest natuurlijk wel gelijk getest worden.
Voor mijn schoonzusje heb ik op haar verzoek een Hittepit zak gehaakt.
Dus vandaag de inhoud voor die zak genaaid.
Deze is gevuld met rijst en wordt heerlijk warm na 2 minuutjes in de magnetron gedaan te hebben.
Aangezien mijn schoonzusje zelf de binnenzak met kersenpitten heeft, gaat deze weer uit elkaar..zonde van het rijst, maar eigenlijk moet hij nog twee naden over de lengte en breedte krijgen zodat het rijst goed verdeeld blijft.

Created by Angelique



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.