Wat heb ik allemaal te koop?

zaterdag 14 januari 2012

Baby Troeteldeken

Speciaal voor Sevda mijn nagelstyliste heb ik deze troeteldeken gemaakt.
Ze is 23 januari bevallen van een knappe gezonde zoon Arda genaamd.

Dit was een van mijn eerste projecten waarbij ik niet de standaard haak steken gebruikte en moet ook zeggen dat hij weer prachtig is geworden. Al zeg ik zelf. Dit patroon heb ik gevonden op het internet.

HIER kun je het patroon vinden, maar vergeet niet eerst te registreren. Er staan op DEZE site zoveel leuke patronen.

Created by Angelique


2 opmerkingen:

  1. Je link is niet aanklikbaar naar die site

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anoniem, ik heb het aangepast, hij moet nu wel aanklikbaar zijn.

      Verwijderen

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat.